Blog

Hátrahajlító vinyasa


Ezen a jógaórán a vinyasa flow dinamikus stílusát megtartva a hátrahajlítások kerülnek a középpontba. Manapság a leggyakoribb tartáshibák közé tartozik az ülőmunka következtében beesett váll, ezért a hátrahajló pózok szokatlanabbak és sokaknak nehezebbek. A gyenge hát-és törzsizmok okozta hanyag testtartás mellett az érzelmi traumák elraktározása is hozzájárulhat a kötött felső háti szakasz kialakulásához.
Az óra célja a törzs- és hátizmok megerősítése mellett a nyak, a vállak és felső háti szakasz merevségének oldása és a hátrahajlás technikájának elsajátítása. Az óra felépítésében nagy szerepet kap a bemelegítés, napüdvözletek és a fizikai test fokozatos felkészítése a hátrahajlásokra, amik nem minden esetben jelentik a látványos hátrahajlító ászanákat. A hátrahajláshoz idő és türelem szükséges, az óra erre az útra vezet rá, így akár kezdők is gyakorolhatják.
Az óra gyakorlatai segíthetnek fizikai vagy akár érzelmi blokkoldásban, kedvező élettani hatással bírnak a keringési, légző- és emésztőrendszerre, valamint a vázrendszerre is. A hátrahajlásokkal az ismeretlen felé közelítünk, mely segíthet az önbizalom, a bátorság és a nyitottság megerősítésében.


Hátrahajlító vinyasa Órák

Kedd
19:30-21:00Szakácsi RenátaHold Terem aum27aum27aum27

Ez a weboldal a felhasználói élmény optimalizálása érdekében sütiket használ. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás